بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی

ساخت وبلاگ

گزینه 4 - نمای بیرونی ساختمان آخرین گزینه مکان، نمای بیرونی ساختمان است، جایی که آسانسور را می توان به بالکن، راهرو، مخازن شخصی یا با دسترسی مستقیم سرویس آسانسور به ساختمان هدایت کرد. انتخاب این مکان دارای چندین مزیت از جمله محدود نشدن به اندازه گیری های خاص و انتخاب آسانسور بزرگتر برای راحتی است. علاوه بر این، طیف گسترده ای از گزینه های ورودی برای انتخاب وجود دارد و نصب به حداقل تغییر در ساختار ساختمان نیاز دارد، که همچنین به این معنی است که نصب باعث ایجاد حداقل مزاحمت برای مثال ساکنان می شود. با این حال، یکی از معایب آسانسور بیرونی این است که نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتر دارد، برف و نمک و غیره به معنای تمیز کردن و روغن کاری است تا سیستم برای چندین سال به خوبی کار کند. HYDRO-CON بیش از 30 سال است که برای آب و هوای نوردیک تاسیساتی تولید کرده است و همه آنها هنوز در حال اجرا هستند. یک آسانسور خارجی تقریباً 775000 کرون کرونه و بالاتر است.

مزایای نصب آسانسور

هر جا که مکان بهینه آسانسور را انتخاب می کنید، نصب آسانسور به خودی خود دارای مزایایی است که صرف نظر از موقعیت مکانی رایج است. آسانسور ارزش ملک را افزایش می دهد و خانه ها را برای خریداران بالقوه جذاب تر می کند. علاوه بر این، آیا امکان دسترسی به ملک برای همه افراد، پیاده‌روی، معلولان و غیره وجود دارد. شما سطح راحتی در ملک را افزایش می‌دهید زیرا دیگر مجبور نیستید کیف‌های سنگین، کالسکه یا دوچرخه خود را از پله‌ها بالا ببرید. در پایان، خانه خود را نیز برای آینده ایمن می کنید تا در دوران پیری که دیگر نمی توانید پله ها را مدیریت کنید مجبور به جابجایی نباشید.

CON یک سری آسانسور به نام AluLet تولید می کند. این نام از متمایزترین ویژگی های آن ناشی می شود، یعنی همه آنها به عنوان راه حل های یکپارچه با شفت آلومینیومی خود نگهدارنده خود، با کابین یا پلت فرم و همچنین سیستم محرک در یک واحد تولید و عرضه می شوند. آلومینیوم یک ماده پایدار است، با خواص بازیافت عالی، در واقع آلومینیوم، دومین ماده پس از اکسیژن و سیلیکون، رایج ترین ماده در پوسته زمین است. 

بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی...
ما را در سایت بانک اطلاعات آسانسور و پله برقی دنبال می کنید

برچسب : سرویس آسانسور,هایکا,سرویس و نگهداری آسانسور, نویسنده : رضا قربانی hikkaa003 بازدید : 251 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 16:37